Forum forum klubu ASG - 1KS Szczytno
Pierwsza Kompania Strzelecka Szczytno
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

15/16 maja - nocne spotkanie na kurpiach

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum klubu ASG - 1KS Szczytno Strona Główna -> Spotkania i ich terminy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek KGB
Szeregowiec



Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:45, 09 Maj 2010    Temat postu: 15/16 maja - nocne spotkanie na kurpiach

Maj 1947 roku.

Meldunek agenta o ps. "Mazur" złożony w Urzędzie Bezpieczeństwa Publicznego w Ostrołęce:
Partyzanci Narodowego Zjednoczenia Wojskowego z grupy "Ciasnego", dzięki pomocy miejscowej ludności, coraz pewniej czują się na terenie wsi Gleba. Według informacji, jakie udało mi się uzyskać grupa zajęła kilka tygodni temu opuszczone gospodarstwo po obywatelu Kamińskim, które znajduje się kilkaset metrów od głównej drogi, w kierunku rzeki Omulew. Jest to gospodarstwo położone wśród łąk i pastwisk. Do gospodarstwa prowadzi droga gruntowa. Z tego co wiem po zjechaniu z drogi głównej trzeba przejść przez wąski las obok myśliwskiej ambony, a potem już prosto do zabudowań otoczonych zaroślami, w których przebywają partyzanci. W gospodarstwie można wyróżnić nastpujące budynki: dom drewniany, stodoła, dwie zdezelowane szopy; na środku podwórka stoi studnia. Gospodarstwo jest głownym miejscem koncentracji bandy, robią też czasem patrole po wiosce, zdobywając tam przy okazji żywność.

Plan likwidacji bandy "Ciasnego" nr 1 (trudniejszy):
Na podstawie ww. meldunku agenta o ps. "Mazur" opracowaliśmy następujący plan działania:
Pierwszym naszym podstawowym zadaniem jest nieujawnienie się. Banda "Ciasnego" jest jedynie stosunkowo nieliczną grupą większago oddziału, dlatego musimy zrobić całą akcję po cichu, tak aby partyzanci nie mogli dowiedzieć się, iż jest to akcja Ludowego Wojska Polskiego, Korpusu Bezpieczeństwa Publicznego i Urzędu Bezpieczeństwa Publicznego. Partyzanci nie mogą się dowiedzieć, że depczemy im po piętach, dlatego też będzie to akcja typowo sabotażowa. Naszym zadaniem jest niezauważalne zatrucie studni na podwórku opuszczonego gospodarstwa, z którego partyzanci czerpią wodę. Zdajemy sobie sprawę, iż nasza akcja może nie doprowadzić do likwidacji całej bandy "Ciasnego", niemniej jednak jest jedynym sposobem walki na jaki obecnie możemy sobie pozwolić. Używamy broni jedynie w sytuacji bezpośredniego zagrożenia życia.

Plan likwidacji bandy "Ciasnego" nr 2:
Na podstawie ww. meldunku agenta o ps. "Mazur" opracowaliśmy następujący plan działania:
Naszym zadaniem jest niepostrzeżone podłożenie ładunków wybuchowych pod drewnianą chałupę lub stodołę (w zależności gdzie częściej przebywa banda). Wybuch nie może rzucić na nas podejrzenia, musimy zrobić to dyskretnie, tak aby upozorować wybuch spowodowany nieostrożnością bandy. Używamy broni jedynie w sytuacji bezpośredniego zagrożenia życia.

Zadania dodatkowe:
1. Sporządzić plan sytuacyjny gospodarstwa (można dołączyć fotografie), na terenie którego przebywa banda.
2. Sporządzić notatkę (można dołączyć fotografie) dotyczącą bandy "Ciasnego" (chodzi nam o wszelkie informacje np. ilość osób, uzbrojenie, wyposażenie, umundurowanie, kierunki patroli, liczebność wart itp.)
3. Nasze służby planowały wcześniej zniszczyć elementy stacji nadawczej, jednak odeszliśmy od tego planu po doniesieniach agenta "Mazura". Na miejscu podłożono już ładunki wybuchowe przy antenach, a waszym zadaniem będzie zdjęcie wspomnianych ładunków.

Informacje techniczne:
Odnośnie planu likwidacji bandy "Ciasnego" nr 1.
Do zatrucia studni będziecie potrzebowali plastikowych butelek. Wewnątrz butelki powinna znaleźć się kartka z nazwą drużyny, która dokonała tego heroicznego czynu. Każda drużyna powinna dysponować tylko jedną butelką, należy ją po prostu wrzucić do studni.

Odnośnie planu likwidacji bandy "Ciasnego" nr 2.
Ładunkami wybuchowymi będą światła chemiczne. Szczegóły podłożenia ładunków: ładunek podkładamy przy ścianie budynku (nie dalej niż 10 cm od ściany). Światło przełamujemy tuż przed podłożeniem, a następnie na miejscu podłożenia wypełniamy kartkę, (trzeba ją mieć ze sobą) na której powinna się znaleźć nazwa drużyny oraz godzina podłożenia (co do minuty). Drużyny, które nie będą miały dostępu do światła chemicznego (można je kupić w sklepach wędkarskich - są używane jakoś sygnalizatory brań do połowów nocnych) będą mogły je zdobyć. Ograniczona ich ilość będzie umieszczona pod amboną myśliwską, tuż obok drogi prowadzącej do gospodarstwa. Jeżeli drużyna nie wyposaży się w światło, lub nie zdobędzie tego światła, które będzie zostawione w tamtym miejscu - będzie zmuszona wybrać trudniejsze zadanie z zatruciem studni i wykonać ewentualne zadania dodatkowe.

Odnośnie zadań dodatkowych:
Elementami stacji nadawczej (antenami) będą słupy elektryczne doprowadzające prąd do gospodarstwa. Ładunkami będą białe przewody obwiązane wokół słupa (każda z drużyn zdejmuje tylko jedną wiązkę).
Plan sytuacyjny oraz notatkę z ewentualnymi fotografiami zamieszczamy na forum własnym bądź forum KGB.
Przy zadaniach dodatkowych także używamy broni jedynie w sytuacji bezpośredniego zagrożenia życia.

Ogólne informacje techniczne:
Każda z drużyn ma obowiązek wybrać tylko jeden plan likwidacji bandy "Ciasnego" i nie może go zmienić w trakcie gry.
Każda z drużyn może zrealizować dowolnie wybrane lub wszystkie zadania dodatkowe w dowolnej kolejności.
Szczegółowe mapy z miejscem działań będą udostępnione na forum w ostatnim dniu przed akcją (piątek wieczorem). Jeżeli jakaś drużyna zdecyduje się dokonać wcześniej wizji lokalnej to automatycznie nie może ona wykonywać zadania dodatkowego związanego z wykonaniem planu sytuacyjnego.

Nocne strzelanki charakteryzują się tym, że strzelania w nich jest mniej, a więcej jest taktyki, skradania się do celów i obserwacji.
Drużyny, które przyjeżdżają na strzelankę nocną nie potwierdzają swojej obecności. Drużyny nie mogą się łączyć, nie mogą współpracować, nie są też dla siebie wrogami, ale jeżeli otworzą do siebie ogień to takie trafienia liczą się normalnie (jak od przeciwnika).
Gramy na ogólnych zasadach tzw. Treningowych, które możecie znać z poprzednich spotkań.

1. Każde trafienie się liczy.
2. Trafienie w broń eliminuje broń, nie gracza.
3. W jednym oddziale jest jeden medyk.
4. Medyk ustala miejsce leczenia.
5. Po trafieniu, gracz trafiony może być odholowany przez innego gracza.
6. Medyk przebywa z trafionym graczem 30 min - po leczeniu trafiony wraca do gry.
7. Jeżeli medyk zostanie trafiony - jego funkcje przejmuje inny gracz (już do końca gry).
8. Użytkownicy magazynków hi-cap mogą prowadzić tylko ogień pojedynczy.
9. Użytkownicy magazynków real-cap i low-cap załadowanych do realnej ilości mogą stosować ogień automatyczny.
10. Ze względu na charakter spotkania zakazane jest używanie ładunków hukowych.
11. W grze mogą brań udział grupy, a także pojedyncze osoby.
12. Minimalny wiek gracza to 16 lat. Gracz, który nie ma ukończonych 18 lat musi być w obecności kogoś pełnoletniego.

Start: 15 maja Sobota, godzina 21.00.
Koniec gry: 16 maja Niedziel, godzina 5.00

Jeżeli będą jakieś pytania, możecie je zadawać w prywatnych wiadomościach do mnie.
Zapraszamy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek KGB
Szeregowiec



Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:31, 10 Maj 2010    Temat postu:

Pojawiają się pytania więc dopisuje:
- plany dojazdu na miejsce pojawią się już niebawem na forum
- miejsce akcji: miejscowość Gleba
- plany szczegółowe z wyznaczonymi współrzędnymi gospodarstwa pojawią się wieczorem w piątek
- sprawdzianem dla drużyny będzie także dotarcie do miejsca - dostaniecie wystarczająco dużo informacji, aby bez problemu dotrzeć w te rejony;
- partyzanci nie spodziewają się Waszego ataku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek KGB
Szeregowiec



Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:50, 10 Maj 2010    Temat postu:

Zależy nam na tym, aby drużyny, które pojawić się chcą na tej imprezie czuły się komfortowo dlatego zmuszeni jesteśmy wprowadzić limit uczestników.

Każda ekipa, która będzie chciała wziąć udział w imprezie zgłosi swój udział do mnie i poda ilość osób (przybliżoną ilość graczy).
Zastrzegamy sobie możliwość zamknięcie listy uczestników. Decyduje kolejność zgłoszenia.
Nie piszemy na forum tylko przesyłamy informacje, albo do mnie na maila, albo telefonicznie.
Jeżeli chętnych uzbiera się już wystarczająca ilość - powiadomimy wszystkich na forum naszym i na poszczególnych forach, do których mamy dostęp.

tel. 604 933 337 - Tomek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum klubu ASG - 1KS Szczytno Strona Główna -> Spotkania i ich terminy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin