Forum forum klubu ASG - 1KS Szczytno
Pierwsza Kompania Strzelecka Szczytno
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

25-26 - wasz rejon Gruba manewry organizowane przez Artura
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum forum klubu ASG - 1KS Szczytno Strona Główna -> Spotkania i ich terminy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ortelsburger
OPGP



Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:12, 19 Sie 2007    Temat postu: 25-26 - wasz rejon Gruba manewry organizowane przez Artura

Czołem!
Serdecznie zapraszamy wszystkich na 36-godzinne manewry (MILSIM-LARP) 25-26 sierpień organizowane na pożegnanie wakacji. Tylko dla osób zdecydowanych na wszystko. Szczegóły zostaną wkrótce doprecyzowane. Prawdopodobne miejsce: Sadek. W roli gości specjalnych wystąpią strzelcy z jednostki strzeleckiej 4008 Łódź. Proszę o zgłoszenia do 18 sierpnia.
klika smaczków:

"Intro
Gra terenowa ASG „Faktor X” należy do gier łączących w sobie elementy LARP i MilSim. Ze względu na charakter tej rozgrywki oraz dobór terenu przyjmuje się iż uczestnicy gry powinni być z założenia pełnoletni i uczestniczą w grze na własną odpowiedzialność. Teren gry obejmuje ponad 100 km kw. – patrz dokument opisujący.
Zadania i koperty:
Gra opiera się na wyznaczonym przez organizatora wykonywaniu zadań oraz zdobywaniu punktów terenowych i wykonywaniu poleceń dodatkowych. Uwaga w grze należy zdobywać informacje, od których zależy wykonywanie następnego zadania.
Sposobem na zdobywanie poszczególnych informacji jest:
Bezpośredni kontakt z osobą wyznaczona przez organizatora
przekazanie koperty z rozkazami (kolor biały)
przekazanie lub zdobycie koperty terenowej (kolor zielony)
przekazanie lub zdobycie koperty organizatora (kolor czerwony)
Uwaga w wypadku kopert białych lub zielonych istnieje pewien zakres dowolności wykonania zadania w wypadku kopert czerwonych należy wykonać ściśle zawarte w nich polecenia. Dotyczy to także poleceń ustnych organizatora. W kopertach mogą być zawarte zadania dodatkowe, których wykonanie jest opcjonalne (zielone i białe).
Zdobycie punktu terenowego
Zdobycie punktu terenowego następuje poprzez przejęcie umieszczonej tam koperty lub wykonanie innych czynności. (wynikłych z rozkazu).
Początek gry: gra rozpoczyna się dla każdej z grup poprzez jej dotarcie do wyznaczonego punktu startowego.
Koniec gry: Poprzez wykonanie zadania końcowego lub poprzez upływ czasu (decydują punkty).

Teren gry obejmuje obszar pomiędzy miejscowościami Wały Muszaki Puchałowo i nieistniejąca - Piec (Niedźwiedź). Obszar gry to ponad 100 km kw.
Obszar ten jest opuszczony i niezamieszkany zaś od 1993 roku znajduje się we władaniu Lasów Państwowych. Obszar ten jest zamknięty dla ruchu kołowego i jako taki stanowi niedostępne miejsce. Brak istniejących miejscowości czy też fakt że gospodarka leśna jest prowadzona tam dopiero od 16 lat powodują iż jest to teren szczególnie trudny do nawigacji bez wykorzystania środków elektronicznych (GPS). Teren jest mocno urozmaicony i obejmuje zarówno obszary płaskie jak i mocno pofałdowane, występują liczne przeszkody wodne oraz zalesienia obejmujące gęste poszycie jak i las czysty wszystkich rodzajów (iglaste i liściaste). Występują tereny bagniste jak i zdziczałe łąki .
NALEŻY ZWRÓCIĆ SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA SPOISTOŚĆ GRUPY ORAZ EWENTUALNOŚĆ ZAGUBIENIA SIĘ JEJ CZŁONKÓW.
ZE WZGLĘDU NA FAKT, IŻ OBSZARY LEŚNE STANOWIĄ TUTAJ ZWARTE PRZESTRZENIE ORAZ BRAK ISTNIEJĄCYCH W POBLIŻU SIEDZIB LUDZKICH NALEŻY ZAPEWNIĆ MAKSYMALNĄ SAMOWYSTARCZALNOŚĆ GRUPY I JEJ CZŁONKÓW PODCZAS ROZGRYWKI.


Do obowiązkowego wyposażenia każdego członka rozgrywki należeć będzie:
:woda do picia 2,5 litra na dzień z rozmieszanymi mikroelementami, opatrunki jałowe ew. mały pakiet leczniczy, dobre obuwie, wytrzymały strój, środku ochrony wzroku, zapas amunicji wystarczający na całą rozgrywkę (max. 3000 pestek), karabinek lub pistolet asg, ochrona głowy (czapka chusta), kompas i radio, środki przeciw owadom, ołówek, czerwona szmatka dla oznaczenia osób będących w szpitalu mapa terenu.
W zakres niezbędnego grupowego ekwipunku wchodzi: apteczka, radiotelefon, jeden telefon komórkowy (w razie potrzeby wezwania pomocy i do kontaktów z organizatorem), kompas, zalecana jest lornetka, mapnik lub sztabówka dla d-cy grupy (będzie mu potrzebna) mapa terenu.
Punkty ewakuacji - punkty startowe bezpieczeństwa:
Uwaga w nagłych przypadkach należy próbować nawiązać kontakt z organizatorem pod podany numer telefonu. Tudzież udać się do wyznaczonego punktu ewakuacji, którym będą zaznaczone na niebiesko punkty na poniższej mapie:
1) wieś Wały – przed wjazdem
2) wieś Muszaki – przed Wjazdem
3) skrzyżowanie przy drodze Muszakki – Wilebark i drodze na Sadek (nieistnieje)
Po dotarciu do punktu należy skontaktować się z organizatorem

UWAGA PODCZAS SCENARIUSZA OBOWIĄZUJE ZAKAZ UŻYWANIA ŚRODKÓW PIROTECHNICZNYCH I OTWARTEGO OGNIA
"

ZASADY OGÓLNE PODCZAS ROZGRYWKI:

1. ASG to gra fair play, więc się przyznajemy.
2. Liczy się każde trafienie w ciało lub ekwipunek na danej osobie.
3. W razie trafienia osoba pada krzycząc „dostałem” i woła medyka
4. Trafiony leży tak, aby można było jasno określić jego stan (pkt. ten ma na celu ochronę rannych)
5. Brak udzielenia pomocy w ciągu 30 minut powoduje obowiązek zejścia takiej osoby do szpitala
6. W szpitalu należy przewiązać się czerwona szmatką
7. Nie wolno udzielać pomocy rannym stronny przeciwnej – scenariusz nie przewiduje brania jeńców.
8. Nie ma wcześniejszych kulek – obie strzelające do siebie osoby w razie trafienia są ranne
9. Zakazuje się wykorzystywania rannych jako tarcz
10. Zakazuje się używania pirotechniki poza sposobami wynikłymi ze scenariusza.
11. Trafienie w broń jest traktowane jako wyłączenie z walki tego ekwipunku – naprawa broni trwa 5 minut chyba, że masz zapas. Podczas naprawy nie wolno strzelać z trafionej broni.
12. Trafienie w broń jest sygnalizowane okrzykiem „naprawa”
13. Medyk jest tak samo dobrym celem jak inni żołnierze, więc nie przysługuje mu ochrona podczas udzielenia pomocy.
14. Trafienie i uleczenie przez medyka jest oznaczane za pomocą taśmy koloru żółtego lub szarego na lewym ręku trafionego. Czynności tej może dokonać jedynie medyk.
15. Trafiony medyk leczy się 20 minut
16. 3 trafienia = szpital na 60 minut
17. Uleczony nie uczestniczy w walce przez 5 minut.
18. Szpital, czyli miejsce gdzie zbierają się ranni (w bezpiecznym miejscu) jest wyznaczany przez dowódcę danej grupy i tam ranni leżą lub stoją oznaczeni czerwonymi szmatkami
19. Tylko medyk wyznaczony w danej grupie może leczyć (okręcać taśmą) rannych
20. Każda grupa ma swojego dowódcę który za nią odpowiada
21. Członkowie grupy wykonują polecenia d-cy.
22. Nie wolno samowolnie oddalać się od grupy

" Szczegóły na forum asgolsztyn.banita.pl"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DziKu
Administrator / 1KSS



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 972
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczytno / Sędańsk / Sztab

PostWysłany: Nie 11:42, 19 Sie 2007    Temat postu:

Będe o której w sobote zbiórka ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DoReK
Moderator / 1KSS



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 593
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczytno

PostWysłany: Nie 12:42, 19 Sie 2007    Temat postu:

Dla osób pełnoletnich czyli ja się nie łapię?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jok
1KSS



Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 935
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:03, 19 Sie 2007    Temat postu:

No ja tak samo dorek:/bedziemy sobie zdjecia ogladac :/Pany jak bedzie potrzebna nawigacja to da sie zalatwic Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szolek
1KSS



Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: znienacka

PostWysłany: Nie 16:48, 19 Sie 2007    Temat postu:

Raczej się piszę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DziKu
Administrator / 1KSS



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 972
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczytno / Sędańsk / Sztab

PostWysłany: Nie 17:00, 19 Sie 2007    Temat postu:

słuchajcie pogadajcie z organizatorem a nie ... może jakieś zgody rodziców czy coś takiego...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jok
1KSS



Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 935
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:45, 19 Sie 2007    Temat postu:

No to tak napewno sie da to jakos zalatwic:] teraz zagladac do sklepiku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mandrake
1KSS



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:41, 19 Sie 2007    Temat postu:

Raczej na pewno jadę...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jok
1KSS



Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 935
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:16, 19 Sie 2007    Temat postu:

Wiec tak jestem w kontakcie z Arturem,wszelkie szczegoly bede podawal tu.Chlopak poprostu pracuje i nei ma czasu pewnie zabardzo Razz Trzeba sie dostosowac :]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
13
Gość






PostWysłany: Wto 9:40, 21 Sie 2007    Temat postu:

ile tzeba miec lat zeby sie z wami stzelac nie koniecznie w tej strzelance ale tak ogulnie??
Powrót do góry
Jok
1KSS



Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 935
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:01, 21 Sie 2007    Temat postu:

Najpierw napisz ile masz :)Zaczyna sie od 16,ale mysle,ze mozesz zacząc rekrutacje w wieku 15 lat jak bedziesz konczyl to bedziesz mial 16.Moze jestem w bledzie jesli tak to sprostowac ;p

PS:Ma ktos jakis kontakt z adamem,wiadomo co z nim bedzie czy nie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DziKu
Administrator / 1KSS



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 972
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczytno / Sędańsk / Sztab

PostWysłany: Wto 13:47, 21 Sie 2007    Temat postu:

13 jeśli lat też masz 13 to niestety niema mowy... ale jeśli masz te conajmniej 15 lat to się poznamy i zobaczymy co da się zrobić ... odezwij się domnie na gg: 5554535 - zawsze siedze na niewidocznym.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DziKu
Administrator / 1KSS



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 972
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczytno / Sędańsk / Sztab

PostWysłany: Śro 15:19, 22 Sie 2007    Temat postu:

sorry za drugi post ale musze odświeżyć temat.

Jednak na 12 sie wyrobimy gadalem z kierownikiem i albo bede mial wolną sobote albo wyjde wcześniej... wiec o 11:00 sobota zbiórka na kauflandzie tam gdzie zwykle ... przy wieździe na parking.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jok
1KSS



Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 935
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:37, 23 Sie 2007    Temat postu:

Informacja dla Szczytna.Jedziecie na Sadek ja juz tam bede.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DziKu
Administrator / 1KSS



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 972
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczytno / Sędańsk / Sztab

PostWysłany: Pią 15:37, 24 Sie 2007    Temat postu:

Mam pytanie czy mógl by ktos mi porzyczyc jasnych okularów/gogli ? bo mam ciemne a w nocy nic niebede widzial...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum forum klubu ASG - 1KS Szczytno Strona Główna -> Spotkania i ich terminy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin